Dag 12 - van Dörndorf naar huis

17 juli 2015 - Almere, Nederland

De vakantie is bijna voorbij...alleen nog naar huis rijden! Wat jammer...maar we kijken terug op een geweldige vakantie waar we zeker nog heel lang van na zullen genieten. En we hebben meer dan 1000 foto's als herinnering! Dus daar ga ik zo snel mogelijk een mooi fotoboek van maken. En jullie leuke reacties op ons reisblog horen daar natuurlijk ook bij!

Gisteravond zijn we aangekomen in Zuid-Duitsland in Hotel Sonnenhang. We krijgen dezelfde kamers als op de heenreis dus dat is makkelijk onthouden.
Vanochtend om 6.15 uur (!) ontbijten omdat we om 6.50 uur moeten inladen om te vertrekken. Helaas ben ik zo suf om mijn e-reader in de koffer te stoppen in plaats van in mijn rugzak... en ik denk niet dat Michel daarvoor even het kofferruim ontruimt...

Dus wat doen we dan in de bus? De kinderen vermaken zich vooral met de DS, tablet en het luisteren van muziek. Frank en ik hebben samen twee hoorspelen van Paul Vlaanderen geluisterd en veel geslapen. De chauffeur draait ook muziek maar dat is een genre wat meer afgestemd is op de oudere medereizigers... daardoor soms ook wel lachwekkend! Eén echtpaar heeft in Italië een cd van Bob Marley gekocht en vraagt zich af of deze wel werkt (sommigen schijnen nl. lege batterijen gekocht hebben...) dus deze wordt ook opgezet in de bus. Voor sommige oudjes al te heftig als je het mij vraagt dus we zullen maar niet vragen of Rammstein op mag!!!

Om 17 uur arriveren we in Beek en nemen we afscheid van Michel. Daarna krijgen we nog een afscheidsbuffet. Na het eten gaan de meeste mensen met een servicebuslijn naar huis maar wij stappen heerlijk in onze eigen auto naar huis.
En ons huis staat er gelukkig nog met hele lieve bloemen en briefjes van de Sylminator!!!
Lieve mensen bedankt voor het lezen van het reisverslag en allemaal tot gauw!

Liefs
Maaike

1. Simone:
    17 juli 2015
    Jaa tot gauw!! In het echt!
  2. Fam. W.burg:
    17 juli 2015
    Maaike, wij hebben dagelijks van je vakantieverslagen en bijgevoegde foto's genoten.
    Een groot compliment waard.

Groeten uit A'dam
  3. Bianca:
    18 juli 2015
    Hoi, ook ik vond het leuk jullie reisverslagen te lezen! Het waren drukke maar mooie dagen. Rust nog lekker uit, als het kan.
  4. Rob en Gerda:
    18 juli 2015
    Ohhh, komen er nu geen verslagen meer? Maar wat moeten we dan rond borreltijd?
  5. Maaike:
    19 juli 2015
    Op naar de volgende vakantie dan maar!